Přejít na kontent

Menu

Doprava & Dodání

DOPRAVA ZDARMA

Jsme rádi, že můžeme našim zákazníkům přinést skvělou hodnotu a služby. Proto poskytujeme bezplatnou dopravu.

PŘEDNOSTNÍ DOPRAVA ZA POPLATEK
Může se stát že vám nabídneme možnost zvolit místo dopravy zdarma přednostní dopravu za poplatek, to znamená že vaše objednávka bude odeslána přednostně a bude k vám dopravena co nejrychlejší možnou cestou.

DOPRAVA DO VÍCE NEŽ 100 ZEMÍ
Jsme hrdí na to, že můžeme nabídnout mezinárodní přepravní služby. Do některých míst však nejsme schopni zásilky zaslat. Pokud jste náhodou z některé z těchto zemí, budeme vás kontaktovat.

ZTRACENÉ/NEDORUČENÉ ZÁSILKY
RetroPlay nenese odpovědnost, pokud je během procesu objednávky zadáte nesprávnou adresu. Před zpracováním objednávky se prosím ujistěte, že je vaše fakturační a dodací adresa správná. Pokud jsme se dopustili chyby, přebíráme plně odpovědnost za původní objednávku, která byla pro vás provedena, a to bez jakýchkoli poplatků.

DOBA DORUČENÍ
Doba přepravy se liší v závislosti na lokalitě. Jedná se o naše odhady:
Tyto informace jsou uvedeny v následujících místech: Lokalita
*Odhadovaná doba přepravy
Spojené státy, Kanada
8-16 pracovních dnů
Evropa
5-15 pracovních dnů
Austrálie, Nový Zéland
12-20 pracovních dnů
Střední a Jižní Amerika
12-20 pracovních dnů
Asie
12-20 pracovních dnů
Afrika
12-20 pracovních dnů



Maximální doba dodání - 20 pracovních dnů.
*Tato doba nezahrnuje dobu zpracování 1-3 dny.
*Všechny dodací lhůty nezahrnují zpoždění při odbavení/celní kontrole.
INFORMACE O SLEDOVÁNÍ
Po odeslání objednávky obdržíte e-mail se sledovacím číslem, ale někdy kvůli bezplatné přepravě není sledování k dispozici.
U MÉHO SLEDOVÁNÍ JE NAPSÁNO "V TUTO CHVÍLI NEJSOU K DISPOZICI ŽÁDNÉ INFORMACE".
U některých přepravních společností trvá 1-5 pracovních dnů, než se informace o sledování v systému aktualizují. Pokud byla vaše objednávka odeslána před více než 5 pracovními dny a na sledovacím čísle stále nejsou žádné informace, kontaktujte nás na podpora@retroplay.cz
BUDE MI ZBOŽÍ ZASLÁNO V JEDNOM BALÍKU?
Z logistických důvodů budou položky stejného nákupu někdy zasílány v samostatných balíčcích, i když jste zadali kombinovanou dopravu.
Máte-li jakékoli další dotazy, kontaktujte nás a my se vám budeme snažit pomoci.

Váš Košík

Váš košík je momentálně prázdný